Trek Speed Concept

טרק חושפת דגם חדש ומשופר של אופני הטריאתלון/ נג"ש שלה

DAA בלאק 1070×200
וולדרום 1070×200
DAA 09 1070×200
סגפרדו 1070×200
גרמין 1 1070×200
DAA 09 1070×200
KTM  1070×200
ctc 01.21 1070×200
מצמן 1 1070×200

הודעה לעיתונות מאת Trek ישראל

עפ"י טרק אלו ה- Speed Concept המהירים ביותר אי פעם עם שיפורים באירודינמיות, אינטגרציה מלאה, נוחות ויכולת התאמה אישית אשר יחד מביאים חבילה שלמה אשר יכולה לחסוך לרוכב הממוצע עד 6 דקות במקטע האופניים במסלול איש ברזל ארוך.

DAA בלאק 1070×200
וולדרום 1070×200
DAA 09 1070×200
סגפרדו 1070×200
גרמין 1 1070×200
DAA 09 1070×200
KTM  1070×200
ctc 01.21 1070×200
מצמן 1 1070×200

אירודינמיות

שנים של מחקר ופיתוח במעבדות טרק בארה"ב תוך שימוש באמצעים מתקדמים כגון מערכות CFD, מחשבי על ומנהרות רוח, אפשרו לטרק להגיע לאופטימיזציה אירודינמית. במדידות שנעשו במנהרת רוח וגם בעולם האמיתי ה- Speed Concept החדשים מראים חיסכון אנרגטי של 16 וואט המתורגמים לכדי 6 דקות תמימות במקטע האופניים של מסלול Kona בהוואי.

דגש מיוחד הושם על שיפור האירודינמיות של החבילה הכוללת את האופניים, הרוכב והציוד הנדרש. למעשה, האופניים אירודינמיים יותר כאשר כל האביזרים מותקנים על האופניים. מרבית הניסויים במנהרת הרוח בוצעו בשילוב כל הגורמים הללו: אופניים, רוכב וציוד.

speed_concept-2_optimized

האופניים מגיעים בגרסת בלמי דיסק בלבד.

DAA בלאק 1070×200
וולדרום 1070×200
DAA 09 1070×200
סגפרדו 1070×200
גרמין 1 1070×200
DAA 09 1070×200
KTM  1070×200
ctc 01.21 1070×200
מצמן 1 1070×200

נוחות והתאמה אישית

לראשונה טרק עושים שימוש בטכנולוגיית IsoSpeed באופני נג"ש. טכנולוגיה אותה ניתן למצוא על אופני השטח והכביש של החברה עושה דרכה לאופני הטריאתלון של טרק על מנת לספק נוחות משופרת לרוכב ובכך לתרום לתחושת הרעננות גם במרחקים ארוכים.

מחבר ה- IsoSpeed הותאם לתנוחת הישיבה הקידמית שנהוגה באופני נג"ש ומיועד לשאת את מסת הרוכב שנוטה קדימה וכל זאת מבלי לפגוע ביעילות הדיווש.

בנוסף, טרק עיצבו מחדש את תא הטייס של ה- Speed Concept ומאפשרים כיוונון מגוון של תנוחת הישיבה על האופניים. גובה, זווית ומיקום האירו בר ניתן לשינוי ברמת גרנולריות גבוהה, מיקום וזווית הפדים ניתנים לשינוי, אורך זרועות האירו בר ניתן לשינוי וכל זאת מבלי להוליך מחדש את כבלי ההילוכים והבלימה וללא צורך בכלים מיוחדים למעט סט אלנים.

DAA בלאק 1070×200
וולדרום 1070×200
DAA 09 1070×200
סגפרדו 1070×200
גרמין 1 1070×200
DAA 09 1070×200
KTM  1070×200
ctc 01.21 1070×200
מצמן 1 1070×200

אינטגרציה ואחסון

תחרות טריאתלון, במיוחד במרחקים הארוכים, מצריכה נשיאה של ציוד רב על האופניים על מנת לספק את צרכי התזונה של הרוכב ועל מנת לתת מענה לתקלות שעלולות לצוץ במהלך התחרות.

בתכנון של ה- Speed Concept החדשים, טרק לקחו כל זאת בחשבון והוסיפו אינטגרציה מלאה של מקומות אחסון ואביזרים בשילדת האופניים עצמם, וכל זאת מבלי לפגוע בתכונות האירודינמיות של האופניים והרוכב.

בין זרועות האירו בר ניתן למצוא בקבוק אינטגרלי ואירודינמי המאפשר מילוי מהיר ושתייה עם קשית מבלי לצאת מתנוחת הנג"ש. הבקבוק מכיל 700 מ"ל של נוזלים ונמכר בנפרד.

בתוך הטופ טיוב טרק הוסיפו בנטו בוקס אינטגרלי המאפשר לשאת בקלות ג'לים, חטיפים ותוספי תזונה מבלי לפגוע באירודינמיות של השילדה. תא האיחסון נשלף ומאפשר שטיפה קלה גם במדיח הכלים.

בין הצינור התחתון וצינור האוכף ממוקם בקבוק אינטגרלי המאפשר נשיאה קלה של 700 מ"ל מים או משקה איזוטוני. הבקבוק נשלף בקלות לשתייה נוחה תוך כדי דיווש ולא רק שאינו פוגע באירודינמיות של האופניים, הוא אפילו משפר אותה. ניתן לשתות ישירות מהבקבוק או להשתמש בו על מנת למלא את הבקבוק שנמצא בין זרועות האירובר. הבקבוק האינטגרלי מגיע עם כל דגמי ה- Speed Concept החדשים.

בנוסף, נחבא לו מתחת לבקבוק בתוך הצינור התחתון של השילדה, תא אחסון מיוחד לערכת תיקון פנצ'רים. התא מאפשר אחסון של פנימית, כפות ובלון CO2 עם ראש ניפוח.

ניתן להזמין באמצעות Project One של טרק

את דגמי ה- Speed Concept ניתן להזמין כבר עכשיו דרך מערכת Project One של טרק המאפשרת התאמה אישית של רכיבי האופניים ולהתאימם לצרכים ולדרישות של כל רוכב ורוכבת.

DAA בלאק 1070×200
וולדרום 1070×200
DAA 09 1070×200
סגפרדו 1070×200
גרמין 1 1070×200
DAA 09 1070×200
KTM  1070×200
ctc 01.21 1070×200
מצמן 1 1070×200

כתבות נוספות