KinetiCore

לייזר מציגה טכנולוגיה חדשה ומקורית להגנה מאימפקט סיבובי בפגיעות ראש

ישרולו 1070×200
לייזר 1070×200
KTM  1070×200
DAA 09 1070×200
REC01 1070×200
טרק מורז 1070×200
יטי 1070×200


הודעה לעיתונות מאת DAA יבואני לייזר לישראל


חברת הקסדות הבלגית יצרה לראשונה בעולם טכנולוגיית ספיגת זעזועים סיבובית אינטגרלית לחלוטין.

קסדות לייזר עם טכנולוגיית KinetiCore הן הראשונות בעולם הכוללות הגנה מפני פגיעות סיבוביות מובנית ומוטמעת בתוך גוף הקסדה. הטכנולוגיה החדשה משלבת אזורי קימוט/ספיגה מבוקרים ייחודיים.

KinetiCore אינו דומה לאף טכנולוגיית קסדה אחרת הקיימת בשוק. לייזר עבדה למעלה מעשור במחקר, בדיקה ליטוש ושכלול כדי ליצור טכנולוגיה חדשה שמשנה לחלוטין את דרך החשיבה הנוכחית על הגנה על המוח. התוצאה היא לראשונה בעולם טכנולוגיית הגנה מתקדמת המובנית בתוך שלד הקסדה במקום להוסיף עליה.

KinetiCore משנה את הדרך שבה חושבים על טכנולוגיית הגנה על המוח מכיוון שטכנולוגיית ה KinetiCore מובנת ומשולבת במלואה בתוך מבנה הליבה של הקסדה. היא שוקלת פחות ומאווררת יותר מטכנולוגיות הגנה סיבובית אחרות בשוק, וע"י כך מגבירה את ההגנה, את הביטחון ואת ההנאה של רוכבי אופניים.

j-internal-blocks_cleaned-copy_optimized

ישרולו 1070×200
לייזר 1070×200
KTM  1070×200
DAA 09 1070×200
REC01 1070×200
טרק מורז 1070×200
יטי 1070×200

האבולוציה של הגנת המוח

לייזר מפתחת ומייצרת ציוד מיגון מאז 1919. במהלך השנים החברה השפיעה רבות על האופן בו מתמגנים רוכבי אופניים, למעשה לייזר הייתה האחראית לדחוף את הפלוטון המקצועני לחבוש מיגון ראש עוד בימים שזה לא היה חובה.

לפני כ-10 שנים, כשהמודעות לאימפקטים סיבוביים בפגיעות ראש החלה להתקדם וטכנולוגיות אחרות התפתחו, לייזר החלה לפתח טכנולוגיה הגנה חדשנית ועצמאית מפני אימפקט סיבובי שתהיה מובנית בתוך גוף הקסדה ולא באה כתוספת. לשם כך, צוות הפיתוח והעיצוב היה צריך להתעלם לחלוטין מעיצוב הקסדה המקובל עד אז ולהתחיל לגמרי מאפס.

הצעד הראשון היה בהערכה כיצד סוגים שונים של פגיעה משפיעים על רוכבי אופניים. באמצעות סימולציות מתקדמות שבחנו מה קורה לגולגולות ולמוח של הרוכבים במקרה של פגיעות ישירות וסיבוביות, הם יצרו אלפי תבניות שונות בחיפוש אחר הטכנולוגיה החדשה.

רגע הפריצה הגיע כאשר הצוות בחן את אזורי הקמטוט/ספיגה מעולם הרכב. אלמנט בדוק וותיק זה נתן להם השראה לבנות אזורי קמטים דמויי חרוט בחלק הפנימי של הקסדה, שנועדו להישבר ולקרוס תחת עומס של פגיעה ולפזר את אנרגית המכה הרחק מהגולגולת של רוכב האופניים. ה- Controlled Crumple Zones של KinetiCore הוא למעשה סט ייחודי של גושי קצף EPS המובנים בליבת הקסדה ומיועדים לקרוס במקרה של פגיעה ישירה וסיבובית, ועל ידי כך להפנות את אנרגיית המכה מהמוח.

ישרולו 1070×200
לייזר 1070×200
KTM  1070×200
DAA 09 1070×200
REC01 1070×200
טרק מורז 1070×200
יטי 1070×200

הגנה מתקדמת ומשקל קל יותר

העובדה ש-KinetiCore משולבת בקסדה היא קריטית מכיוון שהיא מפחיתה את המשקל הכולל של הקסדה, עובדה שמגבירה את הביצועים, המהירות וכמובן את הנוחות של הרוכבים. בפועל זה אומר שלייזר לא מוגבלת בעיצוב הקסדה, והיא יכולה לתכנן כל קסדה לפי מפרטי המקור של החברה כש KinetiCore הוא הבסיס לעיצוב ולא תוספת שמגיע לאחר מכן. בין היתר אפשר להתרכז בשיפור זרימת האוויר על מנת לייצר קסדה מאווררת ככל הניתן- אלמנט משמעותי מאוד בעבור הרוכבים, וכן להפחית באופן משמעותי את השימוש בפלסטיק לעומת דגמים אחרים.

ה KinetiCore נבדק, אושר והוכר על ידי מכון Virginia Tech העצמאי והנחשב כטכנולוגיה עצמאית המתקדמת והמובילה ביותר להגנה מוגברת על המוח וזכה לציון הגבוה ביותר של 5 כוכבי בטיחות.

ה KinetiCore היא אמת המידה החדשה עבור מיגון מפני אימפקט סיבובי קל משקל הזמין עבור כל רוכבי האופניים.

מגוון קסדות KinetiCore של לייזר יכנסו למלאי החנויות במהלך אפריל, ראשית  2 דגמי הכביש החדשים- Vento ו Strada ובהמשך 2022 יכנסו למלאי החנויות שאר הדגמים.

ישרולו 1070×200
לייזר 1070×200
KTM  1070×200
DAA 09 1070×200
REC01 1070×200
טרק מורז 1070×200
יטי 1070×200

כתבות נוספות