וידאו– סיכום Israel Enduro Series #2 משגב 2021

אמנם עברו כבר יומיים מהתחרות אבל אנחנו עדיין מתקשים (ללכת…) ולהוריד את רמת האנדרנלין… אבל אין ברירה חייבים להפנים, להכיל ולסכם את מה שהיה בסופ"ש האחרון במשגב, ואח"כ גם להתחיל לחיות את החיים הרגילים. מתנצלים מראש על החפירה…⚠
אז השבת האחרונה הייתה למעשה נקודת השיא של הליך ארוך, מסובך ומייגע מאוד- התחרות השנייה ובינ"ל של ליגת האנדורו הישראלית לשנת 2021!! ????
כשסיימנו לקפל סופית את האירוע סביב 8 בערב במוצ"ש מפורקים ומסריחים, נתנו חיבוק קבוצתי מצומצם ועוצמתי (רק שלושתנו הפעם) ואמרנו לעצמנו, הצלחנו!! הצלחנו לממש את החלום של להביא לכאן תחרות אנדורו עם הכרה בינ"ל בסטנדרט הספורטיבי וההפקתי הגבוה ביותר, להריץ ולנהל אותה ללא תקלות (משמעותיות) ולסיים אותה בשלום. אשכרה הצלחנו!
התחרות הזאת הייתה מורכבת במיוחד להפקה, גם הסטנדרטים הספורטיביים שהיינו צריכים לעמוד בהם, גם השטח הגאוגרפי העצום עליו היא התקיימה, גם העבודה מול הרשויות על רישיון עסק לאירוע מורכב כלכך בצילו של אסון במירון, וכמובן ניהול התחרות והאירוע עצמו בזמן אמת, הבנתם את הרעיון… גם הפעם השותפות הזאת ביננו הוכיחה כמה היא טובה ונכונה. גם עכשיו הצלחנו בשותפות מדהימה, חברות קרובה ובזרימה אישית מטורפת ביננו להתגבר כמעט על כל קושי ולהשתדל להביא לאירוע את הסטנדרטים האישיים והמשותפים שהצבנו לעצמנו כבר מהיום הראשון של השותפות הזאת.
בגדול התחרות עברה כמו שתכננו, פה ושם היו תקלות ושיבושים שהתגברנו עליהם ואנחנו מתחייבים להמשיך לתקן ולשפר עוד בתחרויות הבאות, אבל סה"כ אנחנו דיי מרוצים מהתוצאה, ומאוד מקווים שגם אתם.
בהזדמנות זאת היינו רוצים להביע תודה והערכה למספר גורמים ואנשים שבלעדיהם לא היינו מצליחים לעשות כלום.
ראשית תודה גדולה לתומכים של הליגה והתחרות שמכניסים את היד לכיס ומאפשרים לנו להפיק את התחרויות בסטנדרט שהצבנו לעצמנו. שורש, מצמן את מרוץ Matzman-Merutz, Ran Zilka Sport & Cycling, DAA Sport & Technology Continental Joe's No-Flats, Muc-Off, GT Bicycles, Rosen & Meents – רוזן ומינץ, @jinga גליל צמחים, KTM Bikes Israel MTB HOPPER, טל אופטיקה
וכמובן ל י.ר המלך, רוכב מהקהילה שביקש לתרום לליגה סכום כסף מכובד ולהישאר בעילום שם. תודה י.ר יא נשמה.
תודה גדולות לגופים והאנשים שסיעו מאחורי הקלעים:
קק"ל- תודה על התמיכה הענקית לאורך כל הדרך. על הסיוע בעבודות, תודה על האמונה בענף הזה. תודה ל שלי בן ישי שהכניס את המילה אנדורו למילון המושגים של קק"ל ותודה לאחמד היערן על כל הסיוע.
מועצה אזורית משגב– תודה עצומה למועצה אזורית משגב שבלעדיהם האירוע הזה לא יכול היה לקרות אפילו ברמה של רעיון. תודה על הסיוע ובעיקר תודה על הבית החם. אין ספק שנחזור לכאן בעתיד ונחזור בגדול.
תודה ענקית למירב, מנכל"ית המועצה שרתמה את כל גורמי המועצה לסייע לנו, תודה על האמונה, תודה על הדחיפה קדימה.
תודה לאור זרחי, הקב"ט והאיש הכל יכול- אין מכשול שאור לא יכול לעבור באופן האלגנטי והרגוע ביותר. פתירת משברים לפעמים אל תוך הלילה, מענה של שניות וקשרים של פוליטיקאי מיומן. אור הוא האיש שגרם לאירוע הזה לקרות הלכה למעשה.
תודה לאבנר מנהל התחזוקה של המועצה שסייע ברוחב לב ובחיוך גדול לכל בקשה שלנו, תודה על החיבור לבעלי המקצוע שפתרו לנו כאן הרבה בעיות.
איגוד האופניים בישראל Israel Cycling Federation– תודה על השיפוט והרישום
ג'מס Jem's Beer Factory – ג'מס– תודה על משקאות התאוששות לצוות והמתנות לרוכבים
בוץ – הרפתקאות על אופניים– תודה על רשת הצל שציננה את הטמפ' לקהל הרב באירוע
ל Ido Eindor- מודד הזמנים של האירוע והמתפעל של מערכת המדידה של ה EWS שהובאה במיוחד מגרמניה, תודה על אירוע מתוקתק כמעט ללא תקלות.
לDJ ירדן האליל- תודה על האווירה והסיוע
ל @peter stearns – המעצב הגרפי שאחראי על כל מה שאתם רואים כאן ובאירועים עצמם.
לאמיר פרטוק- תודה על הדפסות ועל העמידה בשיגעונות שלנו
עז הרים- תודה על ניהול הבטיחות של האירוע ועל כל הסיוע
ל Nimi Cohen– תודה על הרמת האירועים שלנו, ריתוק הקהל והאווירה המטורפת שרק אתה מצליח לייצר.
ל @gal hasson – תודה על רמפות והסיוע המוטורי
גליל צמחים (אבא של נגה)- תודה על התמיכה והפרסים היפיפיים.
תודה לצוות המדיה- Dotan Halevy, Loi Zachor, Eliran Kadosh, Lior Sabo, Eyal Zigler.
ואחרונים וחבבים במיוחד, תודה למתנדבים הרבים- @shimon dahan (נאבחו), Shahar Millis, Or Baldav, Tal Shavit, יעל קול, Gil Azran, עומר בן יהודה, בנות משפחת תמיר, חברי משפחת כורם, משפחת פלדמן, דניאל גולן, uri wolf , Loi Zachor, or gov , גל חסון, איתי מנור, יפתח סלע, משפחת Allride Sports שעזרו לנו כמו משפחה ולכל המרשלים המקסימים שהגיעו שהשקיעו מזמנם על מנת שתיהיה לכם תחרות מהנה ובטוחה. תודה לכם חברים יקרים בלעדיכם כל זה לא היה קורה.
אי אפשר לתאר עד כמה הלב שלנו התרחב והגוף שלנו הצטמרר למראה כל הרוכבים וכל הקהל שהגיע לצפות בתחרות בשבת- תודה לכם חברים שהגעתם, הזעתם, נפלתם וקמתם.
נפגש באוקטובר בתחרות השלישית של ליגת האנדורו הישראלית.
????❤️ נגה, אבי ואריק
צילום: Loi Zachor דותן הלוי
עריכה: דותן הלוי

מוטוליין-פוקס 1070×200
רייז 24 1070×200
מוטוליין פוקס קבוע 1070×200
אויז 24 1070×200
פוקס יוניון
טרק 11.23 1070×200
מצמן 2 1070×200
KTM  1070×200
טרק מדון 11.23 1070×200
מצמן 1 1070×200
סידי נעלים

וידאו– סיכום Israel Enduro Series #2 משגב 2021
וידאו– סיכום Israel Enduro Series #2 משגב 2021
וידאו– סיכום Israel Enduro Series #2 משגב 2021
וידאו– סיכום Israel Enduro Series #2 משגב 2021
וידאו– סיכום Israel Enduro Series #2 משגב 2021

Comments

comments

כתבות נוספות