2021-2022 Israel Enduro Series

תקנון תחרות 1#- 13.11.2021 

DAA 09 1070×200
דמו דיי 1070×200
סגפרדו 1070×200
גרמין 1 1070×200
DAA 09 1070×200
KTM  1070×200
ctc 01.21 1070×200
מצמן 1 1070×200

צילומים: אלירן קדוש, אביב לרר

אחרי ההצלחה הגדולה של שתי התחרויות הראשונות של הליגה, בכלל זאת התחרות הבינ"ל במשגב, איגוד האופניים הישראלי החליט להכיר לראשונה בענף האנדורו כענף רשמי. לא רישום כרוכבים כלליים כפי שהיה עד היום, אלה רישום והכרה כרוכבי אנדורו עפ"י הקטגוריות הרשמיות של ה- EWS העולמי. מעבר להכרה המאוד חשובה להמשכיות והתבססות הענף בישראל, בסוף כל סבב (4 תחרויות בעונת 21-22) יוכרו באופן רשמי אלופי הסבב של ליגת האנדורו הישראלית לעונה הנוכחית על פי הקטגוריות השונות.

בנוסף לכך, תחרות אחת בעונת 2021-2022 תהיה אליפות ישראל הראשונה באנדורו!!! תחרות רשמית המוכרת על ידי איגוד האופנים. מנצחי הקטגוריות השונות בתחרות זאת יזכו בתואר ובחולצת אלוף ישראל בדומה לדיסציפלינות השונות בענף האופניים.

זהו הישג אדיר לליגה בכלל ולענף האנדורו המתפתח בפרט. זה גם ייתן לנו את הכלים ואת הרוח הגבית להמשיך בעשייה ולפתח את הענף בישראל.

לאור ההכרה של האיגוד, אנו מחויבים מעתה לסנכרן עם עונת האיגוד שמתחילה ב 1 לספטמבר ומסתיימת ב 31 לאוגוסט.

אי לכך שתי התחרויות שהיו עד כה יחשבו עונת 20/21, ומנצחי הליגה יוכרזו בקרוב כאלופי הסבב בתום שתי תחרויות בלבד. (משמר העמק ומשגב)

שתי התחרויות הבאות  (13.11, 18.12) יהיו בעצם הראשונות בעונת 2021-2022 בנוסף לשתי התחרויות הבאות (בתחילת 2022).

בסוף ארבע התחרויות הללו יוכרזו מנצחי הליגה בקטגוריות השונות.

תקנון

התקנון ארוך, מפורט ומכיל פרטים רבים וחשובים מאוד. אנא הקדישו לכך זמן וקראו היטב את כל הפרטים.

לשון התקנון והאתר הם לשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך הם פונים לרוכבות ולרוכבים באופן זהה

קצת רקע על תחרויות אנדורו

תחרות אנדורו היא תחרות שבה המשתתף נמדד רק על מקטעים מסוימים מכלל התחרות, רובם במגמת ירידה. המקטעים נקראים סטייג'ים – Stages והמדידה מתבצעת על כל סטייג' בנפרד. בשונה מסגנון הדאון היל (DH) בתחרויות האנדורו הרוכב נדרש לטפס במעלה ההר לתחילת הסטייג' בכוחות עצמו בדרך המסומנת ע"י המארגנים. לעיתים הוא ידרש לעשות זאת בתוך מגבלת זמן שתוגדר, ולעיתים ללא מגבלת זמן – תלוי בהחלטת המארגן. (במקרים מסוימים המארגן יאפשר עליה ברכבל / הקפצות בחלק מהסטייג'ים). מקטעי העלייה מכונים מקטעי "ההתשה".

מנצח התחרות יקבע עפ"י הזמן המצטבר הנמוך ביותר (סך כל התוצאות הפרטניות מהסטייג'ים, סטייג' 1 + סטייג' 2+ סטייג' 3….= זמן מצטבר)

תחרויות האנדורו בכל העולם ידועות כתחרויות מאתגרות, מהנות, עתירות באדרנלין ובאנרגיות מטורפות אך המטרה היא כמובן לרכב מהר ולנצח. התחרויות מבוססות על ערכי יסוד חשובים בהם חברות ערבות ועזרה הדדית, ספורטיביות, ושמירה על הטבע, כל זאת תחת שמירה על חוויה מהנה לרוכבים ולצופים.

ההסתמכות העצמית ויכולת תפעול תקלות אישית הן מאבני היסוד של ספורט האנדורו. על כל רוכב להיות בעל יכולת לתפעל תקלות אישיות כגון תקרים, קריעת שרשרת, עיקום ידיות כתוצאה מנפילה וכולי. חל איסור לקבל עזרה טכנית חיצונית מגורם שלא משתתף בתחרות, בכלל זאת מועדונים/ חברים/ הורים/ מכונאים וכו'. תינתן אפשרות לעזרה חיצונית רק באזור העזרה הטכנית שיפורסם מראש (Tech Zone). ערבות הדדית היא כאמור ערך יסוד של ספורט האנדורו, לכן אנו ממליצים בחום לעזור לכל מתחרה אחר על המסלול שנתקל בבעיה (רק מתחרה יכול לעזור למתחרה אחר).


תחרות אנדורו היא תחרות מאתגרת, המצריכה רמת מיומנות גבוהה ברכיבה, על כל רוכב להיות מודע ליכולות שלו ולסיכון בהשתתפות בתחרות בסגנון זה. ההשתתפות היא על אחריות הרוכב בלבד.


חניה:

יפורסם – 04/11/2021

מרכז האירוע:

יפורסם ב-04/11/2021

תחרות בזמן קורונה:

נכון לרגע זה אין הנחיות לאירועי ספורט בשטח הפתוח.

יתכנו שינויים בהתאם להחלטת הממשלה (אנו ממליצים לכם ללכת על בטוח ולהתחסן בהקדם, מי שיכול) אנא עקבו אחר העדכונים בעמודי הפייסבוק-

 Bike.co.il / Israel Enduro Series .

הרשמה:

עד 300 רוכבים, כל הקודם זוכה

  • חובה להיות רשום באיגוד האופנים הישראלי לעונת 2021-2022. פרטים נוספים על הליך ההרשמה לאיגוד.

ההרשמה לתחרות תתבצע באתר איגוד האופנים בישראל.

הרשמה מוקדמת:

החל מה-3 באוקטובר ועד ה-28 באוקטובר

165 ₪ לרוכבי המיני אנדורו (גילאי 9 – 14)

225 ₪ לרוכבי האנדורו והפול אנדורו

אנו ממליצים לכולם לעשות ביטוח תאונות אישיות (אך זאת לא חובה)

הרשמה מאוחרת:

מה-29 באוקטובר ועד ה4 בנובמבר

בעלות נוספות של 50 ₪ (לכל מקצה) ועל בסיס מקום פנוי

סטייג'ים:

יפורסמו ביום רביעי ה-10/11/2021

Feed Zone / Tech Zone

בתחרות תהיה עמדת פידזון וסיוע טכני אחת, שתפורסם ביום רביעי ה-10/11.

חשיפת המסלולים ושיתוף סרטוני ה-GOPRO מהמסלולים:

יום רביעי ה- 10/11/2021

יום אימונים רשמי:

יום שישי- 12/11/2021

08:30-15:30 אימונים רשמיים על מסלולי התחרות.

15:30 סגירת המסלולים

*אין לרכוב על המסלולים בבוקר התחרות.

07:30-10:30 חלוקת ערכות משתתף.

 

יום התחרות:

שבת – 13/11/2021

7:00-7:30 חלוקת ערכת משתתף

08:00-12:00 תחרות

12:15-12:45 תחרות קפיצות (פתוחה וחינמית למשתתפי תחרות האנדורו בכל המקצים. פרטים נוספים בהמשך)

13:15-13:45 פודיומים

מידע לקהל ולצופים:

יפורסם בשבוע התחרות באתר bike.co.il, ובמדיה החברתית של ליגת האנדורו הישראלית.

Facebook   Instagram

 

 

169012769_806886140184304_1932035216016858015_n

DAA 09 1070×200
דמו דיי 1070×200
סגפרדו 1070×200
גרמין 1 1070×200
DAA 09 1070×200
KTM  1070×200
ctc 01.21 1070×200
מצמן 1 1070×200

אימונים:

המסלולים יהיו פתוחים לאימונים ב-12/11/2021 בלבד.

  • ביום האימונים תינתן אופציה להקפצות אך ורק על כביש סלול.
  • ההקפצה היא אך ורק דרך הכביש, יהיה סימון במקום.
  • רוכב שישתמש בהקפצות בדרכים אסורות יפסל ולא יוכל להשתתף בתחרות.
  • אין הגבלה על מספר ה"ראנים" באימונים אך על כל מתחרה להגיע למעלה ההר בכוחות עצמו או על ידי שאטל (הקפצה).
  • רק רוכבים בקטגוריית ה-E-Enduro יורשו להתאמן על אופנים חשמלים ביום האימונים הרשמי.
  • אין "לגרור" רוכבים בעזרת EBIKE / אופנוע או דרך יצירתית אחרת (או לטפס ברכיבה או על השאטל – הקפצה באופן מסודר).
  • לתשומת לב המתאמנים – תיתכן נוכחות של רוכבים על המסלולים שאינם מתכוונים להשתתף בתחרות. זהירות!

צוות רפואי:

ביום האימונים וביום התחרות יהיה צוות רפואי זמין עבור הרשומים לתחרות.

הערכת זמני תחרות: (כולל התשות וסטייגים).

Full Enduro– ארבע (4) סטייג'ים- 2:30- 3:00 רכיבה נטו (כולל התשות וסטייג'ים).

 Full Enduro E-bike– חמישה (5) סטייג'ים זמן כולל  2:00+-

Enduro– שלושה (3) סטייג'ים- 2:00 רכיבה נטו +-

Mini Enduro שני (2) סטייג'ים לגילאי 13-14, 11-12 שעה+-

סטייג' 2-1 לגילאי 9-10 – חצי שעה- שעה

מהלך התחרות:

  • כל הרוכבים יתחילו את הרכיבה בתחתית המסלולים ויוזנקו על פי קטגוריית גיל.
  • ההתשות (העליות) יהיו עם זמן גג (מאוד מאוד נדיב) שבו הרוכבים יהיו חייבים לסיים את ההתשה.
  • כל רוכב יזנק לסטייג' בזמן שירצה ולא יהיו זמני זינוק הקבועים מראש.
  • הרוכב המנצח הוא זה שעשה את הזמן הקצר ביותר המצטבר (רק של הסטייגים) בכל קטגוריה.
  • לא ניתן לשנות קטגוריה במהלך יום התחרות ( אם נרשמתם ל-4 סטייג'ים לא תוכלו לשנות ל-3 סטייג'ים וכו')
  • התחרות תתקיים לפי תקנוני ה-UCI ואיגוד האופניים בישראל
  • באחריות כל רוכב, לא להתקרב לעמדת המדידה של הסטייג לפני היציאה לסטייג.
  • התחרות מקנה ניקוד לדירוג השנתי של איגוד האופניים ברמה 3 בדיסציפלינת אנדורו לעונת 2021-2022 בהתאם לתקנוני האיגוד ולתקנון ליגת האנדורו הישראלית. 

קטגוריות:

               שימו לב לקטגוריות החדשות.

  • יתכן וזמני הזינוקים והקטגוריות ישתנו, יש לעבור על התקנון שוב בשבוע התחרות
  • ניתן לשנות קטגוריות עד ה- 04/11/2021 במייל לאיגוד האופנים וליגת האנדורו הישראלית israelenduroseries@gmail.com
screenshot-2021-10-02-17.39.19

רוכב שירצה לעלות קטגוריה יפעל על פי תקנון ליגת האנדורו הישראלית שנמצא באתר איגוד האופנים ובאתר bike.co.il.

בקטגוריה עם פחות מ-5 משתתפים יהיה ניתן לעשות איחוד קטגוריות גיל על פי החלטת המארגן.

קטגוריות הגיל הן שנתיות לעונת 2021-2022, ומחושבות על פי שנת 2022 פחות שנת הלידה של הרוכב. לדוגמא, רוכב שנולד ב-20.10.2001 ייחשב בתחרות כבן 21 על אף שימלאו לו 20 במדויק רק באוקטובר הקרוב.

יתכנו שינויים בקטגוריות בהתאם להחלטת המארגן.

לצורך עמידה בגיל מינימום (גיל 9), תחשב שנת הלידה של הרוכב. בתחרות יוכלו להשתתף רוכבים שנולדו לפני ה-01.01.2014.

סטייג'ים:

פרטי הסטייג'ים יפורסמו בהמשך

נהלים:

יש להמתין לסימן אישור מהשופט לפני הזינוק לסטייג'.

יש לזנק עם רגל אחת על הרצפה.

כל רוכב יוזנק בפער של מינימום 30 שניות מהרוכב שלפניו. (ממליצים- ניתן לזנק יחדיו אם ממש רוצים)

יש להקשיב להוראות המארגן, השופטים והצוות.

רק גילאי 9-10 יכולים לרכב עם מלווה מאחוריהם. על המלווה לשלוח מייל בנושא עד 10 ימים לפני תאריך התחרות למייל של הליגה.

יש לרכב בין הססלים, אך ורק בשביל הברור, אין ליצור קווים "יצירתיים", אין לקפוץ מעל או לרכב על סס"ל או כל סימון אחר. רוכב שיעשה את אחד מהדברים הנ"ל יפסל באופן מיידי מהשתתפות בתחרות, על פי החלטת המארגן / שופטי התחרות.

במידה והרוכב חוצה סס"ל מסיבה כלשהי, על הרוכב לחזור לאותה הנקודה שבה יצא מהמסלול ולהמשיך משם.

במידה והרוכב נפצע באופן שלא מאפשר המשך רכיבה יש להודיע למרשל שבאזור. במידה ואין מרשל, יש לעדכן את הרוכב שאחריו במידת הצורך הרוכב המודיע יקבל אפשרות לראן חוזר (על פי החלטת המארגן- אחרי הכל בטיחות החברים שלכם יותר חשובה מהכל).

התשות: (עליות)

פרטים נוספים יפורסמו בהמשך.

כל הרוכבים יזנקו בתחתית הסטייג'ים ועליהם יהיה להגיע ברכיבה לתחילת הסטייג'ים (שיהיו במעלה ההר).

עליות ההתשה יסומנו מראש ויש לרכב אך ורק עליהן

אין  לעלות בדרכים אחרות ויצירתיות.

יש לרכב אך ורק על פי הסימונים.

יש לרכב בצד ימין לאורך כל העלייה (יתכן ויהיו רכבים בשטח).

מיגון:

ליום האימונים והתחרות:

חובה לרכב עם קסדה מלאה Full Face. אין להוריד את הקסדה במהלך התחרות גם במקטעי העליה.

במידה והולכים ברגל ניתן להוריד את הקסדה. רוכב שירכב ללא קסדה יפסל במקום.

חובה לרכב עם מגיני ברכיים.

חובה לרכב עם כפפות מלאות. 

מומלץ מאד לרכב עם משקפי אבק, מגני מרפקים, ומגן גב/גוף.

 * רוכב שיגיע ללא קסדה מלאה, מגיני ברכיים וכפפות מלאות לא יוכל לזנק. רוכב שייתפס רוכב ללא מיגון זה בתחרות יפסל לאלתר.

אופניים:

מומלץ להגיע לתחרות עם אופני שבילים או אנדורו. התחרות הינה במגמת ירידה אבל על הרוכבים יהיה לפדל למעלה ההר בכוחות עצמם כך שיש לשים לב שהאופנים שבוחרים מתאימים גם לטיפוס וגם לירידה.

*רוכבי האופניים החשמליים:

מחוייבים להגיע עם אופנים חשמליים תקניים עם מהירות מוגבלת בהתאם לחוק/תקן בישראל ולא "פרוצים". לפני ואחרי התחרות תתקיים בדיקת תקינות לאופנים והם יחויבו בהגבלה של עד 25 קמ"ש (על פי החוק)

DAA 09 1070×200
דמו דיי 1070×200
סגפרדו 1070×200
גרמין 1 1070×200
DAA 09 1070×200
KTM  1070×200
ctc 01.21 1070×200
מצמן 1 1070×200

בטיחות ופציעות:


תחרות אנדורו היא תחרות מאתגרת, המצריכה רמת מיומנות גבוהה, על כל רוכב להיות מודע ליכולות שלו ולסיכון בהשתתפות בתחרות בסגנון זה.


על כל רוכב לרכב על המסלולים ולהכירם לפני יום התחרות, ההשתתפות היא על אחריות הרוכב בלבד.

מתחם עזרה ראשונה ימוקם במרכז האירוע באזור סיום הסטייג'ים.

בתחרויות יהיו לפחות 2 נציגי עזרה ראשונה (חובשים) הניידים על טרקטורון ורכב שיוכלו להגיע לכל האזורים ביער.

במהלך יום האימונים הרשמי של התחרות יהיה מרכז עזרה ראשונה.

בזמן האימונים והתחרות במידה ורוכב נפצע ואין לידו איש עזרה ראשונה הרוכב שאחריו צריך להודיע למרשל הבא על המסלול. (במקרים ספציפיים יינתן לרוכב העוזר ראן מדידה חוזר על אותו הסטייג' – להחלטת מנהל התחרות והשופטים)

פרוטוקול זעזוע מוח: 

בישראל אין מודעות מספקת לזעזועי מוח הנגרמים מנפילה על הראש (קורה גם עם קסדת פול פייס).

כל רוכב שנופל על הראש/נופל נפילה קשה חייב לקבל את אישור איש צוות רפואי המוסמך לכך שהוא כשיר לחזור לרכיבה במיידי לאחר שלילת זעזוע מוח על ידי איש צוות רפואי.

  • רוכב שנפצע במהלך התחרות צריך להודיע למרשל שבאזורו.
  • באחריות הרוכב לדווח על נפילה על הראש.

אחריות:

מבלי לגרוע מן האמור בכתב ויתור על זכויות, שחרור מחבות ואחריות והצהרת בריאות, מובהר למשתתף, וההרשמה לתחרות מהווה הסכמת המשתתף לכך שמארגני ושותפי Israel Enduro Series, bike.co.il וכן קק"ל, איגוד האופניים בישראל והמועצה המארחת, לא יהיו אחראים בשום דרך לכל נזק, הפסד או אבדן שייגרמו למשתתף או על ידו במהלך האירוע. הרוכבים מודעים לכך שרכיבת אופני שטח היא ספורט אתגרי העלול להיות מסוכן ונוטלים סיכונים אלו על עצמם.

ענישה:

אין לקבל עזרה טכנית חיצונית למעט באזור התמיכה הטכנית והרענון של המארגנים.

תלונות וערעורים יש להגיש למנהלת התחרות (אוהל שיפוט ומדידת זמנים) עד 15 דקות מסיום המקצה.

כל התנהגות לא-ספורטיבית, גסה, אלימה, לא מכבדת כלפי מתחרים אחרים, צופים, מארגנים, מרשלים, הטבע והשבילים תגרור ענישה ביחס לחומרת העבירה (קנס זמן, פסילה בתחרות, פסילה לכל החיים מתחרויות המארגנים). שיקול הדעת בנושאים אלו הוא של המארגנים באופן מוחלט.

תנאי השתתפות: 

  1. אישור בדיקה רפואית (ארגומטרית) שנתית בתוקף ממכון לרפואת ספורט מורשה על שם הרוכב על פי חוק הספורט. האישור הרפואי יועלה לדף ההרשמה באתר כחלק מתהליך הרשמת הרוכב לאיגוד האופניים.

בדיקה ארגומטרית (בדיקת מאמץ קרדיולוגית הנקראת גם "מבחן מאמץ", כאשר הנבדק מדווש על אופני כושר או הולך/רץ על מסילת כושר). הבדיקה הרפואית תקפה לשנה והיא בדיקת חובה עבור ספורטאים חובבים המשתתפים בתחרויות המנוהלות על ידי או ביחד עם איגוד האופניים בישראל, כמו תחרויות האנדורו שלנו. משך הבדיקה כ-15 דקות. בסיומה קרדיולוג מנתח את התוצאות שנמסרות תוך מספר דקות למטופל. להלן רשימה של מכוני ארגומטריה מורשים ופירוט החזרים. הרשימה אינה מעודכנת (לא מצאנו מעודכנת יותר, אז נא להתקשר טרום הנסיעה למכון זה או אחר):

  1. חתימה על טופס הצהרת בריאות, ויתור על זכויות ושחרור מאחריות (בזמן ההרשמה לתחרות)
  2. במידה והמשתתף מתחת לגיל 18 נדרשת חתימת הורה.
  3. תשלום דמי ההרשמה באתר התחרות.

מדיניות ביטולים: 

א. במידה ורוכב נפסל, הרוכב לא יקבל את דמי ההרשמה בחזרה (גם אם הפסילה הייתה לפני התחרות – למשל הגיע ללא קסדה מלאה/מגיני ברכיים/החלטת שופט/ החלטת המארגן…)

ב. עד חמש עשרה יום לפני התחרות ניתן לבטל השתתפות ולקבל החזר כספי מלא או זיכוי להשתתפות בתחרות אחרת בליגת האנדורו הישראלית לשנת 2021-22.

ג. ביטול השתתפות מצד הרוכב פחות מ-15 ימים לפני התחרות, לא יזכה בהחזר כספי כלל.

עם זאת, עד 9 ימים לפני התחרות יהיה ניתן להחליף משתתף במשתתף אחר בעלות דמי טיפול של 30 ש"ח (אך ללא קבלת החזר כספי או זיכוי).

  1. מספר מתחרה רשמי על האופניים (אין לגזור או להסתיר ספונסרים המופיעים על המספר).
  2. ציוד מיגון ככתוב בתקנות.
  3. אופניים תקינים.
  4. לא חובה לערוך ביטוח תאונות אישיות לעוסקים בספורט תחרותי, אבל אנחנו מאוד ממליצים על כך (ומבוטחים בעצמנו). ביטוח טוב זה חלק מהמקצועיות של רוכב ומתחרה, חלק מהאחריות שלנו כלפי ילדינו, כלפי המשפחה והעסק. בין אם זה פינוי באמבולנס או במסוק, השתתפות בטיפולי פיזיותרפיה בשיקום מפציעה, השלמת כושר עבודה או סיוע בתרופות, הספורט שלנו מאתגר, האחיזה בשטח אינה מדע מדויק, נפילות קורות, פציעות מתרחשות ועדיף להיות מוכנים ליום סגריר.
    ניתן לפנות אל:

רוכבים בטוח – חברת מגדל ביטוח

ניסטל ביטוח ופיננסים
שוונג

גיא רדר סוכן ביטוח

אין באמור כדי להוות הצעה או המלצה מטעמנו על מוצר ביטוחי זה או אחר או על נותן שירות בתחום הביטוח. כל אחד צריך לעשות בעצמו את הבדיקות ולהחליט מה הכי נכון, כדאי ומתאים לו.

DAA 09 1070×200
דמו דיי 1070×200
סגפרדו 1070×200
גרמין 1 1070×200
DAA 09 1070×200
KTM  1070×200
ctc 01.21 1070×200
מצמן 1 1070×200

כללי עשה ואל-תעשה:

יש לשמור על התנהגות ספורטיבית, מכבדת ומכובדת בחיים בכלל ובתחרויות אופניים בפרט.

אין להשליך או לייצר פסולת במהלך התחרות. כל פסולת שרוכב מייצר (עטיפות חטיפים וג׳לים, פנימיות, בקבוקים, ניירות טואלט) עליו לאסוף עימו ולפרוק בנקודות הזינוק, בנקודת הרענון/סיוע טכני או במתחם הסיום. רוכב שייתפס מלכלך ייפסל מיידית.

יש להישמע להוראות מנהלי המסלול, השופטים, מודדי הזמנים, המרשלים (בקרי הבטיחות הפזורים בנקודות קריטיות לאורך המסלולים) והרשויות השונות (משטרה, פקחי קק״ל, צבא).

יש לקרוא בעיון את תקנון ליגת האנדורו, תקנון התחרות ותדריך הרוכבים.

בטיחות מעל לכל. בכל מקרה של ספק הדבר הנכון לעשות הוא להימנע מהסיכון. יש לרכב באופן המותאם ליכולותיך. רכיבה לא זהירה עלולה להוביל לפציעות חמורות ואף למוות.

זכרו בסוף מי שמנצח הוא הרוכב המניר ביותר, ולא זה שמכיר את המסלול הכי טוב.

 מחכים לראותכם ב-12/11/2021 ביום האימונים וב- 13/11/2021 בתחרות הראשונה בסבב 2022-2021 של ליגת האנדורו הישראלית!

צוות ליגת האנדורו הישראלית

אריק פלדמן, אבי תמיר, ונגה כורם

לשאלות ניתן לפנות אלינו במייל: Israelenduroseries@gmail.com

בעלי תפקידים:

מנהל מסלולים: אבי תמיר

מנהל ואחראי בטיחות: נמרוד כהן

מנהלת התחרות: נגה כורם

DAA 09 1070×200
דמו דיי 1070×200
סגפרדו 1070×200
גרמין 1 1070×200
DAA 09 1070×200
KTM  1070×200
ctc 01.21 1070×200
מצמן 1 1070×200

כתבות נוספות