GT Misgav Enduro Powered by Rosen & Meents

הכל על תחרות הראשונה של סבב האנדורו הישראלי

DAA 9.19 1070×200
Matzman 11.19  1070×200
טרק קדימה 1070×200
DAA 8.19 1070×200
DAA 6.19 1070×200
Matzman 9.19  1070×200
Matzman 7.19  1070×200
DAA 9.19 1070×200

צילומים: אוהד ניר, ליגת האנדורו הישראלית, אלירן קדוש

בשבת הקרובה 23.11.2019 תתקיים תחרות האנדורו הראשונה בסבב ליגת האנדורו הישראלית.

לפני שנצלול להסברים על התחרות ואופן ההתנהלות באירוע… נספר לכם קצת על ליגת האנדורו הישראלית, ועל פרויקט הפיילוט של קק"ל בשיתוף הפקת ליגת האנדורו הישראלית ומועצה אזורית משגב.

logo web

לפני כשנה וחצי ניתן האות ליוזמה משותפת של בני להט (הבעלים של קבוצת TEVA BIKE, מדריך אופנים יותר מ-15 שנה ומפיק אירועים) ונגה כורם (הרוכבת הישראלית המצליחה בעולם, מקום שני בעולם באנדורו, ולשעבר אלופת ישראל בקרוס קאנטרי)- הקמת ליגת אנדורו אמיתית העומדת בסטנדרטים העולמיים.

דיי מהר הצטרף ליוזמה הרוכב אבי תמיר, מתכנן ובונה מסלולים מקצועי שהוכשר ועבד בארגון IMBA האמריקאי/ בינ"ל (ארגון תכנון, בניה ותחזוקת השבילים הנחשב בעולם). בני, אבי ונגה הבינו שללא מסלולים מתאימים הם לא יוכלו לעמוד בסטנדרט תחרויות האנדורו העולמי.

ההבנה שבשביל ליגת אנדורו אמיתית צריך מסלולי אנדורו אמיתיים פתחה למעשה את המגעים עם קק"ל וניתן האות להתחלת הפרויקט המשותף של ליגת האנדורו הישראלית, קק"ל ומועצה אזורית משגב.

שלושת יזמי הפרויקט הינם תושבי מועצה אזורית משגב, זאת אחת הסיבות שבעטיין הוחלט לעשות את פרוייקט הפיילוט ביער "הבית" שלהם בו שלושתם גדלו והתפתחו כרוכבים ואח"כ כמקצוענים.

אחרי אין ספור פגישות וישיבות, לפני כחודשים ליגת האנדורו הישראלית קיבלו אישור סופי מקק"ל לקיום הליגה ויותר מכך מאפשר להם להתחיל את העבודות על מסלולי האנדורו הרשמיים הראשונים בישראל.


רישום לתחרות כאן


c6b68e52-9fe4-458f-923f-05e18ee1e96d-custom
dsc09190-custom
dsc09174-custom

DAA 9.19 1070×200
Matzman 11.19  1070×200
טרק קדימה 1070×200
DAA 8.19 1070×200
DAA 6.19 1070×200
Matzman 9.19  1070×200
Matzman 7.19  1070×200
DAA 9.19 1070×200

מאותו רגע התחילו "ימי טיול" ביער שגב על מנת למצוא את תא השטח והנתיב הטוב ביותר, עם ניצול הפרשי הגובה הטובים ביותר. 

לאחר שנבחר המקום ולאחר מספר שבועות של עבודת הכנה, מדידות, סימונים, ליגת האנדורו הישראלית יזמה יום בניה קהילתי בשיתוף קק"ל, מועצה אזורית משגב, וקהילת הרוכבים. ליום הבניה הגיעו כ- 80 מתנדבים מכל רחבי הארץ- יהודים, ערבים, חילונים ודתיים, כולם עם מטרה משותפת אחת- לקחת חלק בבניית מסלול האנדורו הרשמי הראשון בישראל.

משם אבי תמיר לקח את הפיקוד והמשיך בבנית 2 מסלולים חדשים לחלוטין בעזרת מתנדבים שהגיעו לתת יד ולעזור להצלחת הפרויקט. 

והיום אנחנו נמצאים פחות משבוע לפני תחרות האנדורו הראשונה בליגה, על שלושה מסלולי אנדורו רשמיים שמוכנים לקבל את הרוכבים ביום האימונים הרשמי ביום שישי הקרוב:

dsc09178-custom
dsc09166-custom

DAA 9.19 1070×200
Matzman 11.19  1070×200
טרק קדימה 1070×200
DAA 8.19 1070×200
DAA 6.19 1070×200
Matzman 9.19  1070×200
Matzman 7.19  1070×200
DAA 9.19 1070×200

המסלול הראשון מבוסס על  סינגל האינטליגנטים שנבנה לפני מספר שנים על ידי רוכבים ממשגב, ושופץ בחודש האחרון על ידי ליגת האנדורו הישראלית.

ושני מסלולים חדשים לחלוטין שתוכננו ונבנו על ידי ליגת האנדורו של ישראל בתכנון, בהובלה וניהול של אבי תמיר, בשיתוף קק"ל, מועצה אזורית משגב וקהילת הרוכבים המקסימה.


רישום לתחרות כאן


736559bd-5efe-4369-aea3-f6e9b72f8c6c-custom
8b3c689b-915c-44cd-aa8a-f9ca32d451e8-custom
7e24023c-db57-4ccf-996e-fc59617d8d03-custom
f4d981b1-f167-48f5-9506-62a95b4874a2-custom
3ba138e6-126a-454d-93a7-ba5aafb42a2d-custom

אחרי שחפרנו הגיע הזמן לדבר קצת על התחרות

ראשית כפי שראיתם … מדובר ב- SERIES (סבב), וחשוב לחברים ממשגב להדגיש שזאת הולכת להיות ליגה.. כן כן ליגה הכוללת מספר תחרויות בשנה, לסדרת תחרויות שמתחילה עכשיו ותתפתח ותעלה את רמתה המקצועית מתחרות לתחרות.

ב-2020 ליגת האנדורו של ישראל מתכננת 3 תחרויות נוספות עליהם תרחיב בהקדם.

עכשיו לחלק המעניין והפרקטי

israel-enduro-a4-custom

DAA 9.19 1070×200
Matzman 11.19  1070×200
טרק קדימה 1070×200
DAA 8.19 1070×200
DAA 6.19 1070×200
Matzman 9.19  1070×200
Matzman 7.19  1070×200
DAA 9.19 1070×200

 כל מה שרציתם לדעת על התחרות GT Misgav Enduro powered by Rosen & Meents

תאריך

 23.11.2019

זמנים

זינוקים- 09:00-09:30

פודיומים-  14:30.

קטעי מדידה- סטייג'ים

התחרות המלאה בנויה מ 3 סטייג'ים על מסלולים שונים לחלוטין, מסלול אחד על בסיס סינגל ותיק ועוד 2 מסלולים חדשים שנבנו לקראת התחרות ולא נרכבו מעולם.

עפ"י קטגוריית הגיל השונות תהיה אפשרות לרכב 3 סטייג'ים, 2 סטייג'ים או סטייג' 1 בלבד. 

המסלולים

3 מסלולים באורך של 1.7- 2.17 ק"מ, בסה"כ כ-600 מטר ירידה מצטברת (לתחרות המלאה עם 3 סטייג'ים)

המסלולים מכילים מגוון אלמנטים טבעיים, חלקם טבעיים לחלוטין כמו דרופ סלע, ירידות תלולות, שיפועי צד וכו', וחלק נבנו בעבודה מקצועית של מתכנן ובונה המסלולים אבי תמיר, בעזרת מתנדבים וצוות הליגה.


רישום לתחרות כאן


6a59bc98-48dd-4cd9-adad-5e9d0169dd01-custom

DAA 9.19 1070×200
Matzman 11.19  1070×200
טרק קדימה 1070×200
DAA 8.19 1070×200
DAA 6.19 1070×200
Matzman 9.19  1070×200
Matzman 7.19  1070×200
DAA 9.19 1070×200

התשות

ליגת האנדורו הישראלית החליטו על קונספט מגניב וחדש בעולם בו כל הרוכבים בכל הקטגוריות חייבים לטפס למעלה ההר בכוחות עצמם…. החדשות הטובות הן שיש מגבלת זמן מאוד נדיבה (העליה לוקחת כ-25 דקות בקצב נוח, ולמתחרים בתחרות יש שעה וחצי זמן גג לביצוע העליה). בנוסף לכך העליה שנבחרה כהתשה היא העליה המתונה ביותר באזור, כך שגם אם לא הספקתם להתאמן במשך חודשים לתחרות, עדין תצליחו להשלים את כל העליה בזמן ואפילו להנות מהדרך היפיפה…

e1736fbd-d0b1-4476-9cb8-250c1697577d-custom

מהלך התחרות- חשוב מאוד!

מערכת מדידת הזמנים בתחרות הראשונה של הליגה מבוססת על מערכת מתקדמת מאוד שהובאה במיוחד מגרמניה יחד עם צוות התפעול שלה, והיא זהה לזאת של סבב האנדורו העולמי.

עד השעה 08:30 יהיה על הרוכבים לאסוף את צ'יפ מערכת מדידת הזמנים שלהם.

08:30 יהיה תדריך רוכבים.

החל מ-09:00 יתחילו הזינוקים לפי הקטגוריות. יהיה זינוק המוני של מספר קטגוריות יחדיו, חלקם יעשו 3 סטייג'ים, חלקם יעשו 2 סטייג'ים, וחלקם יעשו סטייג' 1.

רוכבים יגיעו לתחילת הסטייג' ויוכלו לזנק בזמן שנוח להם (אין זמנים הקבועים מראש לזינוקים).

הפרש הזמנים בהזנקה בין רוכב לרוכב יהיו 30 שניות לפחות.

בסיום כל אחד מהסטייג'ים יחכה לרוכבים פיד זון עם ג'לים של GU ועוד. 

ותהיה עמדת TECH ZONE בשירות עצמי בחסות JOE'S.

ממתחם הסיום יהיה שילוט בחזרה להתשה.

בסוף הסטייג' השלישי תחכה לרוכבים הפתעה מגניבה.

כחצי שעה לאחר שמסיים הרוכב האחרון יערך טקס הפודיומים.

אנחנו מזמינים את  כל מי שרוכב סטייג' 1 או 2 סטייג'ים יסיים את התחרות שלו ויעלה לעודד את רוכביה- Full Enduro בסטייג האחרון שלהם.

76706667_548549732627237_1960583331456221184_o-custom

רישום לתחרות כאן


DAA 9.19 1070×200
Matzman 11.19  1070×200
טרק קדימה 1070×200
DAA 8.19 1070×200
DAA 6.19 1070×200
Matzman 9.19  1070×200
Matzman 7.19  1070×200
DAA 9.19 1070×200

נותני חסות ושותפים

נותן חסות ראשי GT Rosen & Meents 

Stage sponsor

סטייג' 1- שורש Source Outdoor 

סטייג' 2- Joe's No-Flats

סטייג' 3-   Israel Cycling Academy

שותפים

טבע בייק Teva bike – קבוצת רכיבה, הדרכות טכניות, טיולי אופנים ומחנות אימונים לחו"ל והפקת אירועי ספורט.

מועצה אזורית משגב

קק"ל– אשכול גליל מערבי

israel enduro logos colors textures

נותני חסות נוספים

JINGA יצרני החולצות הרשמיות של ליגת האנדורו הישראלית.  ניתן יהיה לרכוש את חולצות התחרות במחיר השקה מיוחד בדוכן ג'ינגה ב- 150 שקלים בלבד או כאן בחנות הוירטואלית

ג'ינגה גם הכינו את חולצת המוביל שבהם יזכו הרוכב והרוכבת שינצחו את קטגוריית העלית- הליגה תכלול 3 תחרויות נוספות בשנת 2020.

רן זילקה ספורט נותנים את הפרסים הכספים למנצחים:  500 שקלים למקום שלישי, 750 שקלים למקום השני, 1000 שקלים למקום ראשון (נשים וגברים). בנוסף יינתנו גם פרסים מתנת LEATT

גליל צמחים פרחים לפודיומים, וחסות כללית לאירו. המשתלה נמצאת ברקפת- משתלת גליל צמחים בוויז.

איגוד האופנים בישראל שיפוט, הרשמה ועוד.

מוטו אופן יבואני צמיגי מקסיס, איביס ואינטנס.

7bb8da2b-53e7-4243-8efc-5c87b87a502a-custom
602ff079-5e95-4759-9e5c-ecc77d4d4241-custom

DAA 9.19 1070×200
Matzman 11.19  1070×200
טרק קדימה 1070×200
DAA 8.19 1070×200
DAA 6.19 1070×200
Matzman 9.19  1070×200
Matzman 7.19  1070×200
DAA 9.19 1070×200

קהל

מוזמנים להגיע בהמוניכם עם אביזרי עידוד, משקאות קרים ומשמחים, תחפושות וכו' ולעודד את המתחרים לאורך המסלול. לרשות המבקרים תעמוד חניה מסודרת ומתחם אקספו עשיר, דוכני מזון וכו'

למיקום מתחם התחרות לחצו כאן 


רישום לתחרות כאן


whatsapp-image-2019-10-25-at-23.19.02-custom
42899093_1350366598433698_7418682544930947072_o-custom

DAA 9.19 1070×200
Matzman 11.19  1070×200
טרק קדימה 1070×200
DAA 8.19 1070×200
DAA 6.19 1070×200
Matzman 9.19  1070×200
Matzman 7.19  1070×200
DAA 9.19 1070×200

כתבות נוספות