Orbea משיקים Oiz חדשים ל 2021

מכוונים לפסגה

הסקוורנה 6.20  1070×200
KTM  1070×200
CTC 3.20  1070×200
DAA1 1070×200
פאנקייר1 1070×200

הודעה לעיתונות מאת Orbea ישראל:

האויז החדשים הופכים לקלים וזריזים יותר עבור רוכבי הקרוס קאונטרי האדוקים עם שלדת קרבון OMX ומשולש אחורי חדשים לחלוטין.

כבר למעלה מעשור של תחרויות ברמה הגבוהה ביותר, האויז של אורבאה מזוהים עם העבודה הקשה הדרושה כדי להגיע לפסגות, לטבלת התוצאות ולפודיומים. אין צורך להציג שושלת ייחוס לתופעה הזו – אינספור נצחונות באליפויות עולם וגביעי עולם מוכיחים זאת. עם שלדת קרבון OMX החדשה ומשולש אחורי חדש, אויז לוקחים את הפרס של האופניים הקלים ביותר, קשיחים ביותר והיעילים ביותר בין אם אתה מרכיב עליהם מספר משתתף או רוכב אל הפסגה הגבוהה ביותר ברכיבת הבוקר שלך.

u5a1431-hdr-custom

הסקוורנה 6.20  1070×200
KTM  1070×200
CTC 3.20  1070×200
DAA1 1070×200
פאנקייר1 1070×200

נתונים טכניים

ייעוד: קרוס קאנטרי

גודל גלגל: "29 בכל המידות

מהלך: 100מ"מ מלפנים ומאחור (גרסת XC) / 120מ"מ מלפנים ומאחור (גרסת TR)

חומר גלם: קרבון OMX, קרבון OMR או הידרו אלומיניום

מידות:  S / M / L / XL

מחיר: החל מ 2399 עד 8599 (מחירים בישראל יש לראות באתר בשלב מאוחר יותר)

התאמה אישית: גרפיקה חדשה וקומבינציות עיצוב חדשות להתאמה אישית דרך תכנית MyO

לפרטים: https://www.orbea.com

u5a1444-custom
u5a1440-custom

היהלום שבכתר בייצור קרבון

איזון מושלם:  קל זה טוב – שלמות מבנית היא קריטית. יצירת השלדה הקלה ביותר בעלת קשיחות מותאמת בשלמות היא המטרה הפשוטה, אך זהו תהליך למידה והתמקצעות במיומנויות ייצור שאורך שנים. שלדות OMX משלבות סיבים בעלי מודול גבוה (עד 588 ג'יגהפסקל) עם כח מתיחה של 3800 מגהפסקל שמסייעים לנו לכוון את היחס בין קשיחות למשקל בכל שלדה. שימוש בחומרים הטובים ביותר זו התחלה מעולה; היישום שלהם בעיצוב ותכנון נכון בידיהם של מהנדסים מסורים נותן תוצאות יוצאות דופן.

oiz_mpro_tr-11-1-custom

הסקוורנה 6.20  1070×200
KTM  1070×200
CTC 3.20  1070×200
DAA1 1070×200
פאנקייר1 1070×200

מבנה מהוקצע: יריעות הקרבון רוויות השרף שלנו חתוכות בלייזר עבור כל מידת שלדה, זאת כדי לצמצם את כמות החומר העודף והחפיפה בין היריעות. כוון הסיבים ומיקום הנחת היריעות בתבנית נבדקים ומכוונים בעזרת אבי-טיפוס, שעות מושקעות בתהליך מיקום היריעות באיזורים הקריטיים לפני שלב חימום התבנית מבטיחות דחיסות אופטימלית של יריעות הקרבון והשרף. אנו שואפים ללחיצה אחידה וחלקה של שכבות הקרבון, ועושים זאת בעזרת תבניות קלקר מלאות, ואינסרטים מפוליאוריתן ולטקס מחליקים את הקמטים ואי השלמות בחומר בשלב התבנית.

oiz_mpro_tr-7-custom

שיפור מתמיד: תכנון מעולה וביצוע נכון יוצר שלדות שכיף לרכב עליהן – ואכן אנו רוכבים עליהם! אבל אנחנו גם חותכים, מצלמים ברנטגן, קודחים, מפתלים, מושכים, מועכים ומענישים את השלדות כדי להפוך אותן לטובות יותר. ביצוע אנליזות בעזרת ציוד ייעודי וייחודי לנו, הרבה מעבר למקובל בתעשיה, מספק לנו מידע יקר ערך אותו אנחנו מיישמים בתכנון השלדות. חלק מזה קורה במעבדה, הרבה מזה על הכביש או בשטח – כל זה הכרחי לשיפור המתמיד ולמדיניות האחריות לכל החיים שלנו. כל העבודה והכווננים שלנו, בנוסף לקיצור תומכות השרשרת ב 5 מ"מ (430מ"מ) ואימוץ תקן חיבור שטוח לקליפר הבלם מעמידים את שלדת OMX החדשה שלנו על משקל של 1740 גרם (כולל בולם) למידה M. הצלחנו לגלח 250 גרם משלדת הOMR שלנו. האויז עכיו מגיע בשלש אפשרויות שלדה: OMX, OMR ואלומיניום.

גיאומטריה של גביע העולם

הגיאומטריה התחרותית של האויז נולדה מתוך שנים של תכנון אופני XC תחרותיים. התנוחה אגרסיבית, נוחה ומהירה. בניגוד לגיאומטריית הTR שמקריבה קצת דיוק בהיגוי לטובת סיבולת. גיאומטריית ה XC היא מדוייקת ואינטואיטיבית להעברת כח מקסימלית. זויות ומימדים הותאמו ספציפית לכל מידה כדי למקסם את העברת הכח ולהגביר את היעילות.

לאויז בגרסת ה XC זוית ראש של 69 מעלות, זוית מוט אוכף של 75 מעלות וריץ' של 435מ"מ למידה מדיום.

אורך תומכות השרשרת בשלדת OMX קוצר ל 430 מ"מ בשביל תאוצה מתפרצת, תמרון מעולה ואחיזה בטיפוס. אורך תומכות השרשרת השלדת OMR נשאר ללא שינוי (435 מ"מ), תוכנן ליציבות במהירות גבוהה, ניהוג צפוי ונינוח – שילוב מושלם לXC מהיר ומרתונים.

oiz_mpro_tr-10-1-custom
oiz_mpro_tr-6-custom

אינטגרציה חדשה

קוקפיט: אויז מציגים מראה שלם חדש עם רכיבים מבית OC (הד סט, ספייסר, סטם). המערכת יודעת להכיל תושבת מחשב רכיבה אינטגרלית התואמת את המכשירים מהחברות המוכרות בעזרת מתאמים ייעודיים. הוספת רכיבים מבית OC משלימים את תחושת היוקרה של אופני XC המודרניים שלנו.

תושבת בלם שטוחה: בנוסף לכך, המשולש האחורי של שלדת OMX משתמש בתקן תושבת בלם שטוח flat mount. הפרופיל הנמוך של תושבת זו מספק את המראה הנקי ביותר, הקשיח ביותר והקל ביותר כיום למיקום הקליפר על גבי השלדה.

אבטחת השרשרת:  במירוצים, אפילו המעביר המכוון ביותר עלול להפיל שרשרת בתנאי שטח קשה או בהחלפת הילוך. עם מוביל השרשרת, לרוכבים מתווספת שלוות נפש בידיעה שלא יימצאו את השרשרת מלופפת סביב הציר המרכזי.

oiz_mpro_tr-8-custom
oiz_mpro_tr-16-custom

אפשרויות התאמה אישית

עיצובים גרפיים חדשים ייקחו את שלדת האויז OMX רמה אחת מעלה. ישנן שלוש סכמות ייחודיות חדשות, עם רמת גימור רביעית – מט/ מבריק. כמובן שיש עוד עשרות אלפי צבעים ואפשרויות קסטומיזציה בקצה האצבע שלך באתר תחת תכנית MyO, המבטיח שכל שלדת אויז OMX תותאם לטעמך.

oiz_mpro_tr-2-custom

מבחן מפורט ל Oiz החדשים בקרוב מאוד כאן ב bike.co.il, המשיכו לעקוב. 

כתבות נוספות