רייז 24 1070×200
מוטוליין 1070×200
אויז 24 1070×200
טרק 11.23 1070×200
מצמן 2 1070×200
KTM  1070×200
טרק מדון 11.23 1070×200
מצמן 1 1070×200
טרק 11.23 250X215
מוטוליין 250X215
מצמן 1 250X215
רייז 24 250X215
אויז 24 250X215

מסלולי טיול: וואדי קלט (נחל פרת), צפון מדבר יהודה באביב

מדבר יהודה ירוק ופורח עכשיו ומזה"א עדיין אביבי ונוח. אדוארדו אוקסמן מנצל את החלון האחרון (ככה"נ) לטיול אופניים מדברי ומציע 3 מסלולים מדהימים בצפון מדבר יהודה סביב ובתוך וואדי קלט. תיאורים, מפות וקבצי מסלול בכתבה שלפניכם.

חדשות: Specialized משיקים את ה Epic 8-הגרסה ה 8 והחדשה של דגם האפיק האלמותי (ללא בריין)

שנה אחרי שהשיקו את דגם ה Epic WC קצר המהלך עם 75 מ"מ בלבד, וארבע שנים אחרי הגרסה האחרונה של דגם האפיק, ספשלייזד משיקים היום את ה Epic 8, הגרסה השמינית של הדגם ה XC האייקוני. עם שני דגמים בעלי אופי שונה, מהלך של 120 מ"מ או 130 מ"מ, גיאומטריה "קיצונית" לז'אנר והפעם ללא הבריין המפורסם שנתן לאופניים הללו את ייחודם ביחס לשאר השוק. כל הפרטים העיקריים על הסטנדרט החדש של ספשלייזד בתקציר המנהלים שהכנו לכם.

אולימפיאדה בצל המלחמה- יומן אישי, נעמה נוימן

רוב צוות המגזין "סיים את המילואים שלו", וחזר לנסות לתרגל "חיים רגילים" (ככל שמתאפשר). כך גם נעמה נוימן, הפרו-אתלט של הצוות שנמצאת בעיצומו של הקמפיין האולימפי לפריז 2024. על החודשים האחרונים, השונים והקשוחים בחייה של המקצוענית ביומן שלפניכם.

אופניים חשמליים במבחן-NORCO SIGHT VLT C2

ה SIGHT VLT המדוברים של נורקו נחתו כאן לאחרונה כשבאמתחתם סוללת 900Wh, נתון הסוללה הגדול ביותר בישראל ומהגדולים בז'אנר בכלל. אריק אבגי יצא לבדוק אם מדובר כאן על מקרה של "סוללה עם אופניים", או האם נורקו הקנדית עתירת השבחים לרוב, הצליחה לייצר עוד מכונה מאוזנת ועתירת פאן.

אופניים חשמליים קלים במבחן- Specialized Turbo Levo SL Expert 2024

הדור הראשון של ה Levo SL מבית ספשלייזד יצא כבר ב 2020 ובישר להמונים את בשורת "החשמליים הקלים". ארבע שנים אחרי, ספשלייזד משיקים את הדור השני של ה SL עם שלדה חדשה כשבמרכזה מנוע חדש ועוצמתי משמעותית מהקודם. מלאי סקרנות לקחנו אותם כדי לבדוק אם גם הפעם ספשלייזד מצליחים להביא בשורה חדשה לשוק ההולך וגדל של ה"חשמליים הקלים". כל הפרטים בכתבה של מיליס.

"המגדלור"- סיפורו של אבי גנאור ז"ל, מייסד מגזין "אופניים"

לפני כמה ימים נודע לנו כי אבי גנאור המייסד האגדי של מגזין אופניים ואחד מאבני היסוד על תרבות האופניים הישראלית עזב אותנו לעולם שכולו טוב. בשנת 2017 ערכנו עם אבי ראיון אישי לפני שעזב לשליחות ארוכה בארה'ב. למען זכרו ולהנצחת פועלו החלטנו להעלות שוב את הראיון המרתק שהוא פיסה משמעותית מההיסטוריה של ענף האופניים הישראלי. נוח על משכבך בשלום אבי, תרומתך לעיצוב ענף האופניים הישראלי תישאר צרובה בליבנו לעד.

מיזם Never Forget, אירוע להנצחת נרצחי השבת השחורה- ראיון עם היזם

מיזם "NEVER FORGET" הוא פרוייקט מימון המונים לטובת הפקת אירוע רכיבה וריצה לזכר כל הנפגעים והנרצחים מאירועי השבת השחורה של ה 7 לאוקטובר. נעמה נוימן נפגשה לשיחה אישית עם אלון רונן יזם האירוע, תושב שדרות שחווה באופן אישי את האירוע, איבד בו חברים קרובים והחליט על דרך הנצחה ייחודית וחשובה. כל הפרטים בפנים.

אופניי חשמליים במבחן- KTM MACINA PROWLER EXONIC 2024

ה MACINA PROWLER הם המייצג של סגמנט האגרסיבי של האנדורו בליין החשמלי של KTM האוסטרית. בנג'י לקח את גרסת ה EXONIC עתירת חלקי הקצה המצוידת במנוע ה Race החדש של בוש, ויצא לבדוק איך מהלך ארוך, מנוע עוצמתי וחלקי חלום מתמודדים עם השבילים האגרסיביים שלנו. כל הפרטים במבחן שלפניכם.

הכל על פסטיבל האופניים Bike.il DemoDay 2023 בחסות מוטוליין

פסטיבל האופניים השנתי הענק- הדמודיי של מגזין בייק.איי.אל בחסות מוטוליין יערך ב-27 לאוקטובר ביער בן שמן. ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על הפנינג האופניים השנתי הגדול, החשוב והמגניב בישראל. מי יציג השנה, אילו מותגים, איזה פעילות נוספת, אילו הפתעות ועוד, הכל בכתבה שלפניכם.

טיול חו"ל- סופ"ש בקרואטיה, רכיבה בגלויה

לא כל חופשת אופניים דורשת היעדרות ארוכה, יעד רחוק, תכנון מקודם והרבה כאב ראש. על קרואטיה כיעד אופניים שמעתם? מיליס יצא בשליחות עיתונאית לסופ"ש ארוך בחצי האי איסטריה שבקרואטיה. בסה"כ שלוש שעות טיסה, אבל יקום אופניים (ובכלל) אחר לגמרי. כל הפרטים בכתבה.

טיול חו"ל-סלהרונדה שבדולומיטים האיטלקיים

בין רכיבה בכרמל, למסלול טיול בשומרון, אדוארדו אוקסמן יוצא "להתאוורר" מפעם לפעם בהרים של השכנים מאירופה. הפעם הוא לוקח אותנו לסלהרונדה שבאיטליה, אחד ממסלולי האופניים היפים בעולם. פרטים, מידע חיוני והמלצות בכתבה שלפניכם.

מסלול טיול: מהישוב שילה לעין רשאש-המעיין הכי יפה בארץ!

מסלול טיול אופניים בין כרמים המסתיים מעיין קפוא אל מול נוף המדבר בסוף אוגוסט!! כן יש כזה- אדו לוקח אותנו הפעם לטיול קיץ במטה בנימין שבשומרון ולמעיין הטוען לתואר היפה מסוגו בישראל. הפרטים המלאים וקובץ הניווט בכתבה שלפניכם.

Crocodile Trophy 2023- הזמנה למרוץ אופני הרים רב יומי ייחודי בצפון אוסטרליה

מרתון אופני ההרים הרב יומי הוותיק מכולם, ה Crocodile Trophy האוסטרלי, יחגוג השנה את מהדורתו ה- 27 והוא מזמין את הרוכבים הישראלים לקחת בה חלק. פרטים על אחת התחרויות הייחודיות בסצנת המרתונים הרב יומיים והקשר הישראלי בכתבה שלפניכם.

תחיו חיים שהיה שווה לחיות אותם-חנוך רדליך בראיון אישי

אחרי שני כישלונות קודמים, חנוך רדליך סוף סוף סימן V על אחד האתגרים הקשים ביותר (אם לא ה...) עבור רוכב אולטרה-אנדיורנס, הטור דיווייד. לקחנו אותו לשיחה מרתקת על ה"למה" וה"איך" ובדרך גילינו משהו על החלומות שלנו ואיך נוכל להגשים אותם. אולי גם אתם?

כל מה שצריך לדעת על אליפות ישראל בפאמפטרק 2023- מודיעין מכבים רעות, בחסות מצמן את מרוץ.

ב 30.8 תערך במודיעין אליפות ישראל בפאמפטרק לשנת 2023 בחסות מצמן את מרוץ! ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על אחת התחרויות המרתקות והמותחות ביותר בענף האופניים וההפנינג סוף החופש המטורף שהולך להיות לצידה.

Shimano XT Di2 Auto Shift, העתיד כבר כאן- מערכת הילוכים אוטומטית במבחן

שימנו XT Di2 Auto Shift- מערכת הילוכים האוטומטית הראשונה בעולם, עד לא מכבר משהו שנשמע מעולמות הדמיון, אבל הפיתוח המואץ של סגמנט האופניים החשמליים הופך את הדמיון למציאות. נפלה לידנו ההזדמנות ייחודית לבחון מקרוב את מערכת ההילוכים האוטומטית הראשונה בעולם מבית Shimano יפן, זה היה מבחן מעניין, מסקרן ומפתיע. אז איך עובדת המערכת, האם היא טובה מספיק ולמי בעצם היא מתאימה? כל התשובות והתובנות בכתבה שלפניכם.

הטראנסאלפ (הראשון) שלי- אייל קצנשטיין

אייל קצנשטיין פריק של תחרויות מרתון רב שלביות (וחצי משורר), החליט לנטוש לרגע את החום והלחות ויצא לטראנסאלפ להתנסות אישית ראשונה במרתון רב יומי בינ"ל. על החוויה האירופאית של קצי בכתבה שלפניכם.

חדשות: Orca 2024- אורבאה חוזרים למקורות ומציגים אופני טיפוס טהורים

אורבאה נוטשים את קונספט ה "האופניים הטובים בהכל", חוזרים למקורות ומשיקים את ה Orca החדשים לשנת 2024 כאופני טיפוס קלאסיים וקלים במיוחד. כל הפרטים על למה, איך ועל התוצאה בכתבה שלפניכם.

צמיג גראבל במבחן-Goodyear Peak 700X45 TC

מגוון צמיגי הגראבל בישראל מצומצם יחסית וכל שחקן חדש שמצטרף לשוק הוא מבורך. GoodYear מציעים את ה Peak כצמיג שלכאורה יתמודד טוב עם הגראבל הישראלי. צחי אוחובסקי התקין אותם ויצא למחוזות הגראבל הלוהטים והטחונים לבדוק את העניין. תובנות ומסקנות בפנים.

eMTB במבחן- Orbea Wild 2023

ה Orbea Wild 2023 אחד מזוגות האופניים החשמליים המדוברים והמסקרנים ביותר בסצינה נחתו אצלנו למבחן לפני כחודש וחצי. אחרי מאות קילומטרים מגוונים בתנאי שטח שהשתנו מקצה לקצה תוך כדי המבחן יש לנו תובנות... קבלו את המבחן המלא שזיקק שחר מיליס, דגמן אור בלדב וצילם דותן הלוי.

אוכפים במבחן-fi'zi:k Vento Argo R1/ R1 Adaptive

כמאמר הקלישאה, אוכף אופניים הוא עניין מהת#ת... מיליס לקח למבחן משווה שני טיפוסים של Vento Argo R1 מבית Fizik איטליה. לכאורה אותו מבנה אוכף אך עם מאפיינים שונים בתכלית. על הדומה/שונה ואיך זה הרגיש לו, במבחן שלפניכם.

חדשות: מבצע טור דה פראנס ברשת חנויות TREK-ישראל, 33% הנחה על כל ביגוד קבוצת הרכיבה TREK-SEGAFREDO

הודעה לעיתונות: להתלבש כמו המקצוענים - לכבוד הטור דה פראנס מבצע ייחודי של 33% הנחה ברשת חנויות טרק ישראל על כל ביגוד קבוצת TREK-SEGAFRDO

קסדה במבחן- Troy Lee Designs Flowline Orbit

המותג Troy Lee Designs מיבוא ומיוצג עתה בישראל ע"י חברת מטרו מוטוריקה. לקחנו למבחן את ה Flowline, קסדת ה Value של המותג הנחשק שהפתיעה אותנו מאוד בביצועים ובנוחות. אז האם ייתכן שהפלואוליין היא מכה מתחת לחגורה של ה A3 הבכירה ביותר בליין של היצרן? על כך ועוד במבחן של שחר מיליס.

חדשות: מוטוליין במבצע חיסול מלאי ענק על 700 מוצרים במחלקת האופניים

הודעה לעיתונות: מוטוליין מודיעים על חגיגת חיסול מלאי ייחודית - ניקוי מדפים של יותר מ 700 מוצרי אופניים במחירי אאוטלט אמיתיים עם הנחות ענקיות. כל הפרטים בפנים

מסלול טיול: רכיבה קיצית קשוחה ורטובה בגליל המערבי

הקיץ כאן, החום מעיק והדרדרת בשיא... זמן מעולה למסלולי קיץ מוצלים ורטובים. הפעם אדוארדו לוקח אותנו למסלול טיול מוצל ורטוב במיוחד בגליל המערבי. הפרטים המלאים וקובץ מסלול בכתבה שלפניכם.

תיק כלים לשלדה במבחן- Toolbar Tools case

ה Toolbar tool case הוא תיק כלים לשלדה שפיתחו צמח ממש כאן מהשטח שבין בן שמן למשמר העמק ומאפייניו מבוססים על ניסיון רב שנים של רכיבה במתארים וסגנונות שונים. בנג'י גרנות הסיר את תיק הגב, שם את Toolbar על השלדה ויצא לבדוק במה מדובר. תובנות ומסקנות בפנים

Goodyear Peak- צמיג XC תחרותי במבחן

חברת הצמיגים הנודעת Goodyear חזרו לפני מספר שנים לשוק האופניים אחרי היעדרות ארוכה מאוד, ועתה הם מיובאים באופן סדיר לישראל. לקחנו למבחן מספר צמיגים מדיסציפלינות רכיבה שונות כדי לבדוק אם היצרן חדש/ישן מביא בשורה חדשה בשוק הצפוף הזה. קבלו את המבחן של מיליס על ה Peak, צמיג ה XC התחרותי של Goodyear בגרסת 2.4 מודרנית.

פסטיבל האופניים 2023 Bike.il DemoDay בחסות מוטוליין-יער בן שמן 27.10.23

פסטיבל Bike.il DemoDay 2023 בחסות מוטוליין חוזר לבן שמן בפעם ה-9!!! פתחו יומנים וסמנו לעצמכם: 27.10.23 יער בן שמן- המהדורה ה-9 של פסטיבל האופניים הגדול, המקיף, הססגוני ושמח בישראל. פרטים נוספים בפנים

צמיגי eMTB במבחן- Pirelli Scorpion eMTB R/M

צמיגי ה SCORPION של פירלי בגרסת ה eMTB, הפכו להיות חביבי קהל ה"חשמלוקים" המחפשים עמידות בשטח אלים. בנג'י לקח הפעם לבדיקה את גרסת ה R וגרסת ה M החדשה. אז האם העמידות לתקרים ושחיקה באה ע"ח דברים אחרים? האם גרסאות ה M ו R הן שיפור לגרסת ה M הפופולרית? על כך ועוד במבחן שלפניכם

אופני דאון קאנטרי במבחן-Kona Hei Hei CR/DL

"ה Hei Hei הם, במובן הטוב של המילה, כלבויניקים מוצלחים"... כך סיכם רדליך את המבחן על ה Kona Hei Hei, אחד מדגמי האופניים האייקונים שהיו בסיס למושג הכה נפוץ והכה אופנתי- דאון קאנטרי. אז מה הופך אותכם לכולבויניק דאון קאנטרי מוצלח כלכך? עד כך ועוד במבחן שלפניכם.

אותה אירופה, אבל אחרת-נעמה נוימן, יומן מסע אישי מאי 2023

הפרואתלט של הצוות, נעמה נוימן, סיימה עוד תקופת אימונים ותחרויות באירופה, הפעם תחת הקבוצה החדש ה1VISION (שהיא כאמור לגמרי שלה). אז לפני שהיא שוב מנתקת מגע מהחום והלחות ועוברת לעולם שכלו ירוק, רטוב (לעיתים) ומלא וואטים, היא משתפת אותנו בסיכום של הבלוק האירופאי האחרון שלה.

מגיני ברכיים במבחן-100% Surpass

ה Surpass של 100% הוא מגן ברך חצי קשיח המתאים לשימושים אגרסיביים. בנג'י לקח אותו למבחן אינטנסיבי אגרסיבי וארוך טווח וחזר מלא תובנות. אז האם הוא עונה על "שילוש המגינים הקדוש"? על כך ועוד במבחן שלפניכם

צמיגי eMTB ייעודיים במבחן- Maxxis E50

ענקית הצמיגים מקסיס קיבלה לא מכבר הכרה בתקן E50 האירופאי לשימוש מאושר באופניים חשמליים. עבורנו זאת הייתה הזדמנות פז לקחת את האסגאי הנודע ואת המיניון DHRII האייקוני שקיבלו את התקן החדש, ולהעמיד אותם למבחן. אז מה השתנה בהם ואיך הם מתפקדים בשוק צפוף וכלכך תחרותי? על כך ועוד במבחן של מיליס.