וידאו– סיכום Israel Enduro Series #1 משמר העמק 2021

עכשיו כשהאדרנלין שקע, היער מצוחצח ונגה כבר במחנה אימון באיטליה… אפשר לנסות לסכם את התחרות הראשונה של ליגת האנדורו הישראלית לשנת 2021 בשיתוף Bike.co.il.
מתנצלים מראש על החפירה…
ואוו איזה סופ"ש מטורף זה היה… כשהחלטנו שאנחנו מרימים יחד את פרויקט הליגה אי שם באמצע אחד מסגרי הקורונה היותר מבאסים, דמיינו את התחרות הראשונה בדיוק ככה (שכה יהיה לנו טוב…). אבל זה היה בגדר פנטזיה שיכולה לחיות רק בחלומות שלנו- לפני יומיים הסתבר לנו שגם חלומות קורונה הזויים יכולים להתגשם. על אף הקשיים והמורכבות הרבה בלהפיק אירוע כזה תחת הנחיות הקורונה, הצלחנו בשותפות מדהימה, חברות קרובה ובזרימה אישית מטורפת ביננו (נגה, אבי ואריק) להתגבר כמעט על כל קושי ולהשתדל להביא ליער את ראיית העולם שלנו ואת הסטנדרטים האישיים והמשותפים שהצבנו לעצמנו כבר מהיום הראשון של השותפות הזאת.
מראש קבענו את משמר העמק כיעד לתחרות הראשונה שלנו מתוך מחשבה (ואפילו תחושה) שמזה"א יכול להתהפך עלינו בתקופה זאת, ואם כבר גשם, אז בוא נהיה במקום הכי טוב לתנאים האלה. כשראינו את טור הרוכבים האין סופי עומד בתור אירופאי מסודר בגשם מטורף מול עמדת ההרשמה שלנו באימון הרשמי ביום ו', הצטמררנו מהתרגשות (ומקור…) והבנו כמה הקהילה המדהימה הזאת של רוכבי האנדורו חיכתה לאירוע הזה.
בגדול התחרות עברה כמו שתכננו, פה ושם היו תקלות ושיבושים שלמדנו מהם הרבה ואנחנו מתחייבים לתקן ולשפר בתחרויות הבאות, אבל סה"כ אנחנו דיי מרוצים מהתוצאה, אנחנו מאוד מקווים שגם אתם.
***עניין המזון בשבת הוא תקלה משמעותית מאוד, ואנחנו מצרים עליה מעומק ליבנו. זה לא היה בתכנון… מי שהיה ביום האימונים בשישי יכול היה לראות את דוכן המזון שהיה סמוך לכפר התחרות, לצערנו הם בחרו לא להופיע ליום התחרות וגרוע מכך לא להודיע לנו. אנו שוב מצרים על זה, ומבטחים פיצוי יותר מהולם כבר בתחרות הקרובה במשגב.
בהזדמנות זאת היינו רוצים להביע תודה והערכה למספר גורמים ואנשים שבלעדיהם לא היינו מצליחים לעשות כלום.
ראשית תודה גדולה לתומכים של הליגה שמכניסים את היד לכיס ומאפשרים לנו להפיק את התחרויות בסטנדרט שהצבנו לעצמנו. שורש, מצמן את מרוץ Matzman-Merutz, Ran Zilka Sport & Cycling, Joe's No-Flats, DAA Sport & Technology, RIDE 100%, Gt Bikes, Rosen & Meents – רוזן ומינץ, משתלת גליל צמחים- משגב, @Jinga
תודה לקק"ל- על התמיכה הענקית של Yaniv Zelig היערן וצוותו. תודה על הסיוע באישור האירוע הלא טריוויאלי, תודה על הסיוע בעבודות, תודה על האמונה בענף הזה. תודה לשלי בן ישי שהכניס את המילה אנדורו למילון המושגים של קק"ל.
תודה למועצה אזורית מגידו- ל Ariel Yaron מנהל מחלקת הספורט. תודה על האמונה והזרימה עם הרעיונות המשוגעים שלנו, תודה על הסיוע ובעיקר תודה על הבית החם. אין ספק שנחזור לכאן בעתיד ונחזור בגדול.
תודה ל איגוד האופניים בישראל Israel Cycling Federation על התמיכה והסיוע ברישום והשיפוט.
תודה ל Jem's Beer Factory – ג'מס בירה ישראלית- על משקאות התאוששות לצוות והמתנות לרוכבים.
תודה ל משתלת גליל צמחים- משגב (אבא של נגה) על התמיכה והפרסים היפיפיים.
תודה ל:
ל Or Baldav– הרבש"צ הכי יפה ברמות מנשה, הרוכב הכי מהיר וסטייליסט בעמק יזרעאל, האיש שבלעדיו לא היינו מצליחים לעשות כאן כלום. האיש שעבד שלושה חודשים כמו עבד ובסוף לא רוכב בתחרות במגרש הביתי שלו. בלדב תודה גדולה על הכל, אתה רשאי לרכב בתחרות הבאה…
ל Gali Ronen- המנהל של חנות טרק במשמר העמק, האיש שתמיד יעמוד לרשותך כשתצטרך, תמיד עם חיוך ותמיד עם מקסימום הסיוע.
ל Ido Eindor- מודד הזמנים של האירוע. שתפעל את מערכת המדידה איתה משתמשים ב- EWS
ה DJ Udi Erlich- מרים המסיבות מחרשים שמפציץ במוזיקה אדירה.
ל @Peter Stearns- המעצב הגרפי שאחראי על כל מה שראיתם מסביב.
אמיר פרטוק- על הדפוס האיכותיות
עז הרים הדרכות והפקות על ניהול הבטיחות של האירוע ועל כל הסיוע- Nimi Cohen החבר, האח, הנשמה, המלך על ההרמה ועל כל הסיוע
ל Gal Tsachor Epic Israel- על הסיוע
ל @Gal Hasson על רמפות והסיוע
תודה לצוות המדיה האדיר- Ohad Nir, Dotan Halevy, Loi Zachor, Eliran Kadosh, Aviv Lerer Photography, מועדון הצילום הדרוזי.
ותודה ענקית למתנדבים הרבים שתוזזו ללא הרף בגשם ובבוץ כדי להרים את האירוע הזה- אתם אלופים!!! @shimon dahan (נאבחו), Tal Shavit, יעל קול, Gil Azran, @omer ben yehuda, Daniel Gozlan, Eran Ben Yair מקיבוץ גלעד, בנות משפחת תמיר, חברי משפחת כורם, משפחת פלדמן, אורי וולף, לואי זכור, משפחת Allride Sports שעזרו לנו כמו משפחה, וכמובן לכל המרשלים המקסימים שהגיעו שהשקיעו מזמנם על מנת שתהיה לכם תחרות מהנה ובטוחה. תודה לכם חברים בלעדיכם כל זה לא היה קורה.
אי אפשר לתאר עד כמה הלב שלנו התרחב והגוף שלנו הצטמרר למראה כל הרוכבים וכל הקהל שהגיע לצפות בתחרות בשבת על אף התנאים הלא פשוטים- תודה לכם חברים שהגעתם, נרטבתם, נפלתם וקמתם.
נפגש ב 8.5 במשגב
נגה, אבי ואריק
צילום: דותן הלוי, לואי זכור, אוהד ניר
עריכה: אוהד ניר

מוטוליין-פוקס 1070×200
רייז 24 1070×200
מוטוליין פוקס קבוע 1070×200
אויז 24 1070×200
פוקס יוניון
טרק 11.23 1070×200
מצמן 2 1070×200
KTM  1070×200
טרק מדון 11.23 1070×200
מצמן 1 1070×200
סידי נעלים

וידאו– סיכום Israel Enduro Series #1 משמר העמק 2021
וידאו– סיכום Israel Enduro Series #1 משמר העמק 2021
וידאו– סיכום Israel Enduro Series #1 משמר העמק 2021
וידאו– סיכום Israel Enduro Series #1 משמר העמק 2021
וידאו– סיכום Israel Enduro Series #1 משמר העמק 2021

Comments

comments

כתבות נוספות