הודעה לעיתונות מאת אורבאה ישראל


אורבאה משיקים פלטפורמה חדשה ל Occam דגם השבילים של היצרן הספרדי, עם שתי גרסאות שונות.

Occam SLעם גאומטריית שבילים מהירה, שיכוך יעיל ויכולות שליטה וזרימה גבוהות במיוחד.

Occam LT- מכונת מיני אנדורו עם גיאומטריה אגרסיבית מתכווננת ושיכוך פרוגרסיבי לתיקול שבילים אגרסיביים במיוחד.

כל הפרטים להלן:

Orbea Occam SL מאפיינים

מוטוליין-פוקס 1070×200
רייז 24 1070×200
מוטוליין פוקס קבוע 1070×200
אויז 24 1070×200
פוקס יוניון
טרק 11.23 1070×200
מצמן 2 1070×200
KTM  1070×200
טרק מדון 11.23 1070×200
מצמן 1 1070×200
סידי נעלים

גיאומטרית שבילים מהירה- נתוני הגיאומטריה של ה SL מכוונים לשליטה מוגברת, ומהירות גבוהה. גיאומטריה מאוזנת המציבה את הרוכב בעמדה המושלמת על מנת למקסם את השליטה והזרימה בשבילים מהירים.

  • מהלך: 140 מ"מ מלפנים ומאחור
  • זווית ראש: 65.5 מעלות
  • זווית אוכף: 78 מעלות
  • גובה ציר מרכזי- 38 מ"מ מתחת לציר הגלגל
  • ריץ': 490 מ"מ
  • אורך תומכות שרשרת: 440 מ"מ

נעילת מתלה מהכידון- דגם ה Occam SL מגיע עם נעילת בולמים המבוססת על ידית ה Squidlock של אורבאה המאפשרת שליטה בשלושה מצבי הבולם האחורי והמזלג ומשלבת אינטגרלית את ידית מוט האוכף המתכוונן. הידית החדשה מתחברת בחיבור ישיר לידית הבלם ומייצרת קוקפיט נקי ונוח. הולכת כבל השליטה לבולם האחורי מוטמעת בתוך השלדה בטכנולוגיית Inside Line של אורבאה באחת התצורות היפות והאלגנטיות בשוק.

לינק בולם אחורי מקרבון- פרטים כגון מאריך בולם אחורי (לינק) עשוי קרבון מגבירים את הקשיחות ומפחיתים במשקל של ה Occam SL.

מוטוליין-פוקס 1070×200
רייז 24 1070×200
מוטוליין פוקס קבוע 1070×200
אויז 24 1070×200
פוקס יוניון
טרק 11.23 1070×200
מצמן 2 1070×200
KTM  1070×200
טרק מדון 11.23 1070×200
מצמן 1 1070×200
סידי נעלים

Orbea Occam LT מאפיינים

גיאומטרית שבילים פרוגרסיבית- אורבאה משתמשים בגיאומטריית שבילים פרוגרסיבית עבור ה-Occam LT כדי למקם את הרוכבים בעמדה המושלמת לטובת "תקיפה של השביל". דגם ה LT מאפשרת שינוי גיאומטריה מהיר בעזרת  מנגנון ה "Attitude Adjust".

  • מהלך: 150/160 מ"מ
  • זווית ראש: 64º (lowest) – 64.5º (low)
  • זווית אוכף: 77º (lowest) – 77.5º (low)
  • גובה ציר מרכזי- 36mm (lowest) – 28mm (low) מתחת לציר הגלגל
  • ריץ': 480mm (lowest) – 485mm (low)
  • אורך תומכות שרשרת: 440 מ"מ

Attitude Adjust- שימוש בתותב QuickFlip ב- Occam LT מאפשר לכוונן ולשנות את הגיאומטריה תוך מספר שניות. באמצעות שימוש בציר אקסצנטרי חכם, כל מה שנדרש הוא לשחרר את הבורג, באמצעות אלן 6 מ"מ (הממוקם בציר האחורי) ולמשוך מעט כלפי מעלה בצינור העליון. ניתן לבחור בין מצב LOW או מצב LOWER; שינוי של 8 מ"מ בגובה הציר המרכזי ו-0.5 מעלות בזווית הראש.

מוטוליין-פוקס 1070×200
רייז 24 1070×200
מוטוליין פוקס קבוע 1070×200
אויז 24 1070×200
פוקס יוניון
טרק 11.23 1070×200
מצמן 2 1070×200
KTM  1070×200
טרק מדון 11.23 1070×200
מצמן 1 1070×200
סידי נעלים

מאפיינים כללים משותפים לשני הדגמים

אפשרות למוט אוכף מתכוונן של 230 מ"מ בכל מידות השלדה– ה Occam החדשים בנויים עם צינור אוכף קצר במיוחד וישיר לחלוטין (Steep’n’Deep), כזה המאפשר התקנה של דרופר ארוך ללא כל הפרעה. ה Occam זמינים בארבעה גדלים מ S ועד XL, אולם העובדה שצינור האוכף הוא מהקצרים ביותר בסגמנט ומאפשר התקנת כל מוט אוכף כאמור, מאפשרת באופן עקרוני לבחור מידה גדולה יותר כדי למקסם את היציבות, או מידה קטנה יותר כדי להגביר את התמרון ואת יצר השובבות של האופניים.

שלדה א-סימטרית בקרבון או אלומיניום- הצללית הא-סימטרית המוכרת של ה Occam היא למעשה פועל יוצא של ניצול יעיל של החומר ולא רק עיצוב. קורת החיזוק בצד אחד בלבד מאפשרת לאורבאה להוריד חומר במקום אחר בשלדה ולהפחית את המשקל הכללי של השלדה מבלי לפגוע בחוזק המבני או הקשיחות.

בשלדת הקרבון החדשה של ה Occam אורבאה הוסיפו ליריעות הקרבון הסטנדרטית שכבה של סיבי קרבון בעלי מודל וחוזק מבני גבוהים יותר לטובת שיפור יחס הקשיחות/משקל. אזור צינור הראש והציר המרכזי קיבלו תכנון ועיצוב מחדש ועתה הם בנויים מפחות חומר אך עדיין שומרים על אותו חוזק וקשיחות.

שלדת האלומיניום בנויה צינורות אלומיניום במניפולציות צורה ועובי דופן שונות כדי לשמור על חוזק מבני גבוה, קשיחות ומשקל נמוך. חלק מהצינורות הם דאבל/טריפל באטד כדי לשמור על משקל נמוך במרכז הצינור ולהגביר את חוזק החומר בחיבורים המרותכים. כל הריתוכים במשולש הקדמי מלוטשים וחלקים לחלוטין גם כדי לשמור על המראה המהוקצה של השלדה וגם להגביר את העמידות בנקודות החיבור הקריטיות.

  

אינטגרציה- גם ה Occam החדשים כוללים מספר פיצ'רים לאינטגרציה כמו הולכת כבלים פנימית אטומה בשיטת SIC של אורבאה דרך צינור הראש. כולל אפשרות להתקנה/פירוק פשוטים של הספייסרים מתחת לכידון ללא פירוק הכידון ונגישות גבוהה להחלפת כבלים. כל הכבלים עוברים תחת תא האחסון הפנימי ומאפשרים נגישות פשוטה יחסית עד צינור הראש אם יש צורך בהחלפת מוביל.

הגנה של השלדה בציפוי וויניל– הOccam  החדשים מגיעים עם ציפוי וויניל השומר על מראה הצבע לאורך זמן, מגן על השלדה ומאפשר החלפה עם עיצובים שונים המוצעים ע"י אורבאה במסגרת MyO. מגני הגחון ותומכת השרשרת תוכננו מחדש מפלסטיק מחוזק והם שקטים ןעמידים הרבה יותר.

תא ציוד וכלי תיקון זמינים בכל הדגמים- כל דגמי הקרבון והאלומיניום של ה Occam החדשים מגיעים עם תא אחסון אינטגרלי מתחת לכלוב הבקבוק, מולטיטול מגנטי בציר המתלה ואלן 6 המוטמע בציר האחורי של דגם  ה LT.

מוטוליין-פוקס 1070×200
רייז 24 1070×200
מוטוליין פוקס קבוע 1070×200
אויז 24 1070×200
פוקס יוניון
טרק 11.23 1070×200
מצמן 2 1070×200
KTM  1070×200
טרק מדון 11.23 1070×200
מצמן 1 1070×200
סידי נעלים

גלגלים מבית OQUO– שני הדגמים מקבלים גלגלים מבית OQUO, מותג הגלגלים החדש של אורבאה. דגם ה SL מגיע עם גלגלי MP קלים ומהירים באלומיניום או קרבון, ודגם ה LT מגיע עם גלגלי MC קשוחים וחזקים באלומיניום או קרבון.

דגמים, מפרטים וקיסטום מלא ב MyO– שני דגמי ה Occam זמינים כאמור בקרבון OMR או באלומיניום בארבע מידות שונות. שלדת הקרבון מוצעת בשתי סכמות צבעים ושלדת האלומיניום מוצעת בשלושה סכמות צבעים שונות.

מערכת MyO של אורבאה מאפשרת בחירה בציפוי וויניל בעיצובים גרפיים שונים, ובחירת מבחר חלקים שונים לעיצוב וקיסטום מלא של האופניים ללא תוספת תשלום.

דגמי ה Occam החדשים במגוון מפרטים יהיו זמינים בקרוב להזמנה באתר Recycles המשיכו לעקוב.

Comments

comments

כתבות נוספות